Fundació Els Xiprers

Serveis

La Fundació Els Xiprers ofereix atenció a persones adultes amb TEA, a partir dels 18 anys, a través del nostre servei d’atenció diürna:

Servei de Teràpia Ocupacional, STO

Amb aquest servei, anomenat STO (Servei de Teràpia Ocupacional), volem millorar la qualitat de vida de les persones usuàries. Per fer-ho, comptem amb recolzament tècnic, material i humà especialitzat en persones adultes amb TEA.

Creem les situacions propícies per al desenvolupament de les habilitats intel·lectuals, de la conducta adaptativa, de participació social, de salut personal i d’interacció en un context real, aspectes fonamentals per aconseguir una vida de qualitat i normalitzada.

Realitzem activitats tant a dins com a fora del centre, en entorns comunitaris, per facilitar la consecució dels objectius individuals i de grup.

Actualment, l’atenció de dia s’estructura en 3 unitats funcionals diferents, que donen servei a persones usuàries amb diferents nivells de funcionament. Cada grup, en funció del nivell dels objectius marcats du a terme una adaptació dels tallers a les demandes específiques dels components de la seva unitat.

Totes les persones que venen al servei requereixen un pla individualitzat d’actuació que s’ajusta a les seves necessitats en els diferents moments del seu cicle vital. Els i les professionals s’encarreguen d’elaborar els plans d’actuació i implementar-los en tants contextos naturals com sigui possible.

Donem servei a 30 persones amb TEA amb diferents necessitats de recolzament.

Com s’hi accedeix?

El servei de STO està subvencionat pel Departament d’Afers Socials i Família de la Generalitat de Catalunya. Les famílies interessades s’han de posar en contacte amb la Fundació per informar de les seves necessitats. Finalment, és la Generalitat qui ha de determinar, juntament amb la nostra orientació, el recurs més idoni.

Localització: Avda. Joan Fàbregas, 32-34 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

Telèfon: 937 260 759

Email: direccio@fundacioelsxiprers.cat